II. A Társaság adatkezelése, az adatkezelések célja és jogalapja, és az adtakezelés időtartama
II.1. A Weboldalak látogatásával összefüggő adatkezelés
A Társaságunk által üzemeltett Weboldalakon a bárki számára hozzáférhetően közzétett információk megtekintéséhez személyes adatok megadása nem szükséges. Társaságunk a Weboldal látogatóiról automatikusan az alábbi adatokat kapja: a látogató IP-címe, a látogatás időpontja, a Weboldalon megtekintett aloldalak és tartalmak. Ezeket az adatokat Társaságunk kizárólag a Weboldallal kapcsolatos elemzésre, a Weboldal biztonságos működésének az ellenőrzésére használja fel.
Társaságunk a Weboldalakon „cookie”-kat (sütiket) használ, és igénybe veszi a Google Analytics szolgáltatásait. A sütik a Weboldal használatával kapcsolatos információkat őriznek meg. A sütikben tárolt adatok kezelésének célja a felhasználói élmény növelése és a Weboldal online szolgáltatásainak fejlesztése, statisztikai elemzése. A Weboldalon használt sütik a személy beazonosításra alkalmas információt nem tárolnak. A Weboldal látogatása során a számítógépre elhelyezett sütiket a felhasználó a saját számítógépéről bármikor eltávolíthatja, illetve letilthatja böngészőjében a sütik alkalmazását, tárolását. A sütikről bővebb információ az egyes Weboldalakon elérhető tájékoztatóban található.
A Weboldalon keresztül a chaten folytatott kommunikáció ügyfélkapcsolati céllal történik, és személyes adatokat tartalmazhat. A Társaság a chaten keresztül konkrét szerződéssel kapcsolatban kizárólag abban az esetben ad tájékoztatást, amennyiben a chat funkció indítására az azonosítóval és jelszóval védett személyes menüből történik. Anonim használat során kizárólag általános tájékoztatás történhet, konkrét ügyben nem áll módunkban tájékoztatást nyújtani. A mentett beszélgetés adatkezelésének időtartama öt év. A chat szolgálatás üzemeltetője a LiveChat Inc., Amerikai Egyesült Államok, Boston, MA02110-2616, One International Place Suite 1400; felhasználási felétel:
https://www.livechatinc.com/terms-and-conditions/, adatkezelés:
https://www.livechatinc.com/privacy-policy/) vagy a SnapEngage LLC. (Amerikai Egyesült Államok, 1722 14th St., Suite 220, Boulder, CO 80302), felhasználási felétel:
https://snapengage.com/terms-of-service/, adatkezelés:
https://snapengage.com/privacy-policy/)
A Weboldalak látogatásával és a chat szolgálatás igénybevételével összefüggő adatkezelés az érintett önkéntes hozzájárulásán és a Táraság jogos érdekén alapul.
II.2. A netrisk.hu és a biztositas.hu weboldalon végzett díjkalkulációval kapcsolatos adatkezelés
A Weboldalon végzett (díj)kalkuláció során a kitöltendő mezőkben rögzített adatokat Társaságunk egyfelől a (díj)kalkuláció elkészítése, másfelől a jelen fejezetnek a megkötni kívánt biztosítási szerződések közvetítésével és nyilvántartásával kapcsolatos alpontjában részletezett célból kezeli. A díjkalkulációs folyamat megszakítása esetén a Weboldal látogatója a díjkalkulációt - ha arra lehetőség van - elmentheti vagy visszahívást kérhet. A díjkalkuláció folytatása céljából megadott e-mail címet Társaságunk abból a célból kezeli, hogy a díjkalkuláció közvetlen elérhetőségét tartalmazó linket az érintettnek megküldhesse. A díjkalkuláció során megadott telefonszámon Társaságunk az érintettel telefonon veheti fel a kapcsolatot abból a célból, hogy lehetőséget biztosítson a szerződés megkötésére.
Az adatszolgáltatás önkéntes (az érintett hozzájárulásán vagy egészségügyi adatok esetén annak kifejezett hozzájárulásán alapul), és az adatkezelésekhez történő hozzájárulást a „Elküldés” illetve „Tovább” gomb megnyomásával megadottnak tekintjük.
A visszahívásra kért vagy mentett díjkalkulációs adatok kezelésének időtartama 300 nap.
II.3. Regisztrációval kapcsolatban végzett adatkezelés
A Társaság a Weboldalakon lehetőséget biztosít az érintett számára saját felhasználói fiók (személyes menü/profil) létrehozására. Az adatkezelés célja az adott Weboldalon elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása, a Weboldal üzemeltetéséhez kapcsolódó adatbázis kezelése, valamint kapcsolattartás.
A regisztrációt követően a rendszer létrehozza az érintett saját mappáját, amely az alábbi adatokat tartalmazza:
- a
www.netrisk.hu és www.biztositas.hu oldal esetében név, születési idő, e-mail cím, telefonszám, felhasználói név, és a szerződéskötést követően a következő adatkkal egészül ki: születési hely, anyja neve, személyi igazolvány száma, állandó lakcím, levelezési cím (a saját profil használata során az érintettnek lehetősége van a megadott adatait részben módosítani, a nem kötelezően megadandó adatok kivételével az adatokat törölni, marketing ajánlatra feliratkozni vagy leiratkozni),
- a
www.telenet.hu oldalon: név és e-mail cím (a saját profil használata során az érintettnek lehetősége van a megadott adatait módosítani, a nem kötelezően megadandó adatok kivételével az adatokat törölni, ajánlatfigyelőre feliratkozni, marketing ajánlatra feliratkozni vagy leiratkozni, továbbá az oldal szolgáltatásainak igénybevétele céljából az alábbi adatait megadni: mobiltelefonszám; szolgáltatási cím(ek); kedvenc TV csatornák; előfizetői szolgáltatás(ok) adatai),
- a
www.netriskauto.hu oldalon létrehozott regisztrációval lehetőség van saját profil létrehozására, amely a netrisk.hu oldal használatára is jogosítja a felhasználót. A kezelt adatok köre: felhasználó neve, e-mail címe, telefonszáma, születési ideje, címe. Alkalmazáson belül a felhasználónak lehetősége van e-mail címének, lakcímének, telefonszámának módosítására, amelynek hatálya kizárólag a netriskauto profilját érinti.
A Weboldalakon történő regisztrációra kizárólag 16. életévüket betöltött személyek jogosultak.
A biztosítási szerződés Weboldalon történő megrendelésének elengedhetetlen és szükséges feltétele a saját profil elkészítése, amelyet az alkuszi megbízás visszavonásakor Társaságunk töröl.
Adatkezelő fenntartja magának a jogot, hogy hogy - a GDPR-ban foglalt adattakarékosság elvére tekintettel - törölje a felhasználói profilt, amennyiben az érintett a regisztrációjától számított két éven belül nem lép be a felhasználási fiókjába és nem rendelkezik alkuszi megbízással, illetve a regisztráció során megadott e-mail címére küldött levélben megjelölt határidőn belül sem jelzi, hogy felhasználói profilját ne töröljék.
Az Adatkezelő fenntartja magának azt a jogot is, hogy - a GDPR-ban foglalt adattakarékosság elvére tekintettel - a személyt azonosító adatok kétséget kizáró egyezősége esetén az esetleges duplikált regisztrációkat összevonja.
A regisztrációs célú adatkezelés az érintett hozzájárulásán alapul.
A regisztráció céljából kezelt személyes adatokhoz elsődlegesen az Adatkezelő férhet hozzá. Amennyiben bíróság vagy más hatóság előtt eljárás indul, amelynek keretében szükségessé válik a személyes adatok továbbítása a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező szerv felé, úgy abban az esetben a bíróság vagy a hatóság is hozzáférhet a személyes adatokhoz.
II.4. A közvetítői tevékenységgel kapcsolatos adatkezelés
II.4.1. Független biztosításközvetítői (alkuszi) tevékenység
A Társaság a Bit. 4. § (1) 35 pontja szerinti, az ügyfél megbízásából eljáró független biztosításközvetítő, és ezen tevékenységét az érintettel kötött alkuszi megbízási szerződés alapján látja el. A Társaság a Bit. 406. § (1) bekezdése alapján köteles a lebonyolított biztosítási ügyletekről a 379–381. § szabályainak betartásával egyedi azonosításra alkalmas nyilvántartást vezetni.
Az adatkezelés célja az alkuszi megbízás megkötése, az igényfelmérés elvégzése, a biztosítási szerződés megkötésében és későbbi gondozásában (ide értve pl. a biztosítási ajánlatok megtétele és továbbítása a biztosító felé; ügyféligények vagy egyéb, a szerzéssel kapcsolatos kérések továbbítása a biztosító felé, szerződés módosítása vagy felmondása) való közreműködés.
A Társaság a Bit. 398. § (5)-(6) bekezdése alapján a biztosítási szerződés megkötésének előkészítése során köteles kielégítő mennyiségű, a piacon hozzáférhető biztosítást tárgyszerűen elemezni, és egyértelmű, szakszerű tájékoztatást nyújtani az ügyfél igényeinek és szükségleteinek megfelelően. Ennek során a biztosítási szerződés megkötése előtt köteles az ügyfél tájékoztatása alapján pontosítani az ügyfél igényeit és szükségleteit, valamint azokat az indokokat, amelyek a közvetítő által a biztosítási termékkel összefüggésben adott szaktanácsot alátámasztják. A Társaság több biztosító egymással versengő termékeit közvetíti, és köteles az ügyfélnek több, a piacon elérhető biztosítást bemutatni. Ennek során a Társaság különböző biztosítási termékek összehasonlítását köteles elvégezni, és az elérhető termékeket oly módon bemutatni, hogy az érintett kiválaszthassa a neki leginkább megfelelőt. Ahhoz, hogy a Társaság e kötelességének és az alkuszi megbízásnak eleget tehessen, kezeli mindazon adatokat, amelyek szükségesek annak meghatározásához, hogy az érintett milyen biztosítást kíván kötni, ki a biztosított személy, mi a biztosított vagyontárgy jellemzője, és melyek a biztosítással kapcsolatos egyéb, a biztosítási díjat és biztosítási fedezeti összeget befolyásoló körülmények.
Az alkuszi megbízással összefügésben kezelt adatok köre: a megbízó ügyfél személyes azonosító adatai (neve, születési neve, anyja neve, születési helye és ideje, állandó lakcíme, levelezési címe, e-mail címe, telefonszáma, állampolgársága, személyi igazolványa száma).
A megkötni kezdeményezett biztosítási szerződés díjkalkulációja és megrendelése során a Társaság miden olyan körülményre, személyes adatra vonatkozóan kérdést tesz fel, amely az adott biztosítási termék díjának összehasonlításához, illetve a választott biztosító által az ajánlattételhez szükséges (pl. gépjármű adatok, bankszámlaszám, kártörténeti adatok, gyermekek születési adata, biztosított személyek személyes adatai, egyéb, a biztosítók díjtarifáiban kedvezményre vagy pótdíjazásra vonatkozó felételek megfelelését alátámasztó adatok). Ezen adatok köre az összehasonlított biztosítási termékek felételrendszere és a biztosítók által a szerződés megkötésekor támasztott adatigényére, továbbá a biztosítási alkuszi megbízással összefüggésben, az annak teljesítés során esetlegesen keletkezett és nyilvántartott adatokra figyelemmel folyamatosan változik. Mivel az egyes biztosítók által kért adatkörök eltérnek és folyamatosan változnak, ezért a kezelt adatkör pontos meghatározása nem lehetséges. A Társaság törekszik arra, hogy minden esetben kizárólag olyan adatokat kérjen az érintettektől, amelyek szükségesek a biztosítás kiválasztásához és megkötéséhez, ennek érdekében a Társaság az adatkört folyamatosan aktualizálja a biztosítók tájékoztatása alapján.
Az alkuszi megbízással összefüggésben Társaság nyilvántartja az ügyfelek bejelentéseit, megkereséseit és mindazokat az adatokat/dokumentumokat, amelyek a biztosítási szerződés létrehozásával, fenntartásával, módosításával, díjfizetésével és megszüntetésével kapcsolatban az érintettől vagy a biztosítótól származnak.
Társaságunk adatkezelése a szerződéses viszony létrehozásából szükséges és a Bit. vagy kapcsolódó egyéb jogszabályi rendelkezésen alapuló kötelező törvényi adatkezelés.
Társaságunk az ügyfelek személyes adatait a Rendelet 5. cikk (1) bekezdés e) pont és a Bit. 142. § (3) bekezdés alapján az alkuszi megbízás fennállásának ideje alatt, valamint annak megszűnése esetén addig kezeli, ameddig a megbízási szerződéssel kapcsolatban vele szemben igény érvényesíthető. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:22. § alapján az általános elévülési idő 5 év.
A biztosítási szerződés megkötésével, nyilvántartásával, díjfizetéssel összefüggésben keletkezett, számviteli bizonylatnak minősülő dokumentumokat Társaságunk az Sztv. 169. §-a alapján 8 évig őrzi meg.
A megkötött és bankkártyás fizetéssel létrejövő szerződések esetén a díjfizetés a Barion Payment Zrt. (székhely: 1117 Budapest Infopark sétány 1., Cg. 01-10-048552, www.barion.hu) internetes kártyaelfogadó rendszerén keresztül történik. Adatkezelő kijelenti, hogy a bankkártyával történő fizetés esetén semmilyen, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatot nem kezel, gyűjt, tárol, ezen adatokhoz semmilyen módon nem fér hozzá. A bankkártyás fizetéssel összefüggő adatkezeléssel kapcsolatban tájékoztatást a Barion Payment Zrt. elérhetőségein kaphat.
II.4.2. Telekommunikációs szolgálatások közvetítése
Amennyiben érintett a www.telenet.hu oldalon valamelyik távközlési szolgáltató ajánlatát kiválasztja és rákattint a „Megrendelem” gombra, az ezt követően megjelenő felületen lehetősége van megadni személyes adatait annak érdekében, hogy a szolgáltató a kiválasztott ajánlattal kapcsolatban meg tudja keresni, és a távközlési szolgáltatási szerződést meg tudja rendelni. A megrendelés során a következő személyes adatok megadása elvárt, amelyek köre választott távközlési szolgálatónként eltérő: teljes név; anyja neve; születési hely is idő; személyi igazolvány szám; e-mail cím; mobiltelefonszám; szolgáltatási cím; jelenlegi szolgáltató megnevezése; nyilatkozat arról, hogy áll-e fenn tartozása a szolgáltatóval szemben.
A távközlési szolgálatások közvetítése esetén az adatkezelés célja a megrendelés teljesítése céljából az adatok továbbítása a felhasználó által kiválasztott, az Adatkezelővel szerződéses viszonyban álló szolgáltatók részére.
Az Elkertv. 13/A. §-a alapján a felhasználó hozzájárulása nélkül kezelhetők a felhasználó természetes személyazonosító adatai (név, születési név, anyja születési neve, születési hely és idő) és lakcíme az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából. A telekommunikációs szerződések közvetítésével kapcsolatban keletkezett adatokat a Társaság a szerződés teljesítéséhez szükséges célból, továbbá az Sztv. 169. §-a alapján 8 évig megőrzi.
II.5. Panaszokkal kapcsolatos adatkezelés
Társaságunk a panaszügyintézése során tudomására jutott személyes adatokat a független biztosításközvetítés esetén a Bit. 382. § és a 437/2016. (XII. 16.) Korm. rendelet szerinti panaszkezelési tevékenységének ellátása, illetve a távközlési szolgálatások közvetítése esetén a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A. § panaszkezelésre vonatkozó rendelkezéseinek való megfelelése érdekében kezeli, és az ügyfelek panaszairól, valamint az azok rendezését, megoldását szolgáló intézkedésekről nyilvántartást vezet. Társaságunk adatkezelése a Bit. és fogyasztóvédelemről szóló törvény fenti rendelkezésén alapuló kötelező adatkezelés.
A Társaság a panaszkezelés során különösen a következő adatokat kérheti a panaszostól: neve, szerződésszám, ügyfélszám, lakcíme, székhelye, levelezési címe, telefonszáma, értesítés módja, panasszal érintett termék vagy szolgáltatás, panasz leírása, oka, a panasz alátámasztásához szükséges, az ügyfél birtokában lévő olyan dokumentumok másolata, amely a Társaságnál nem áll rendelkezésére,
meghatalmazott útján eljáró ügyfél esetében érvényes meghatalmazás és a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat (ide értve pl. az ügyfél igényét). A Társaság a panaszokról, valamint az azok rendezését, megoldását szolgáló intézkedésekről nyilvántartást vezet. A nyilvántartás tartalmazza: a panasz egyedi azonosítószámát; a panasz leírását, a panasz tárgyát képező esemény vagy tény megjelölését; a panasz benyújtásának időpontját; a panasz rendezésére vagy megoldására szolgáló intézkedés leírását, elutasítás esetén annak indokát; az intézkedés teljesítésének határidejét és a végrehajtásért felelős személy megnevezését; a panaszra adott válaszlevél postára adásának – elektronikus úton megküldött válasz esetén az elküldés - dátumát.
A telefonon történő panaszkezelés esetén Társaságunk a közötte és az ügyfél közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzíti. A hangfelvétel kötelező rögzítését a fent hivatkozott jogszabályok rendelik el. A hangfelvételt a hívás ideje és az érintett telefonszáma együttesen azonosítja.
A panaszügyintézés során készült dokumentumokat és hangfelvételeket Társaságunk 5 évig őrzi meg.
II.6. Telefonos ügyfélkapcsolati célú, illetve biztosítási és telekommunikációs termékek telefon történő közvetítésével kapcsolatos adatkezelés
Társaságunk az alkuszi megbízás tartalmával és a közvetített szerződésekkel kapcsolatban telefonon keresztül is felvilágosítást ad, információt és segítséget nyújt, s fogadja az igénybejelentéseket, de a Társaság maga is kezdeményez telefonhívást az érintett felé. Az e céllal folytatott kommunikációt Társaságunk hangfelvétellel rögzíti. A beszélgetés rögzítése a közvetítői tevékenységre vonatkozó alpontban részletezett célból történik.
A közvetített biztosítási termékek a Távért. törvény szabályainak megfelelően telefonon keresztül is megmegrendelhetők, illetve lehetőség van a távközlési szolgálatásokra irányuló létesítési igény telefon keresztül történő bejelentésére. A telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzítjük, és a fogyasztói tájékoztatásra vonatkozó szolgáltatói kötelezettség teljesítésének bizonyítása, valamint a szerződés megkötése, teljesítésének a bizonyítása céljából, továbbá a közvetítői tevékenység nyilvántartásával kapcsolatos alpontban részletezett célból. A telefonos kommunikáció rögzítése az érintett hozzájárulásán alapul.
A telefonos ügyfélszolgálati és közvetítési célú adatkezelések esetén Társaságunk a hangfelvételeket 5 évig tárolja.
II.7. Ügyféltérbe telepített elektronikus megfigyelő és rögzítő rendszer (kamera)
Társaságunk a székhelyén, a figyelemfelhívó tájékoztatással jelzett ügyfélszolgálati helyiségében elektronikus megfigyelő- és rögzítő rendszert alkalmaz, üzemeltet. A kamerás megfigyelőrendszer a megfigyelt területre belépő személyek képmását és cselekvését rögzíti. A kamerás megfigyelőrendszer hangot nem rögzít.
A felvételek készítésének célja az emberi élet, a testi épség, személyi szabadság védelme, az üzleti titok és biztosítási titok védelme, a személy- és vagyonvédelem érdekében a jogsértések megelőzése, észlelése, az elkövető tettenérése, valamint a jogsértések bizonyítása, az ügyféltérben előforduló esetleges balesetek körülményeinek a dokumentálása.
Az adatok kezelése az érintett önkéntes hozzájárulásán alapul, amely hozzájárulást az Szvmt. 30.§ (2) bekezdése alapján megadottnak kell tekinteni a megfigyelt területre történő belépéssel.
A kamerák aktuális képének és a felvételeknek a megtekintésére az adatkezelők arra jogosultsággal rendelkező munkavállalói jogosultak.
A megfigyelt területek kamera felvételei tárolásának az időtartama három nap. A felvételeket a Társaság a székhelyén tárolja.
A kamerás megfigyelőrendszer adatkezelési tájékoztatóját a Társaság az ügyféltérben kihelyezte.
II.8. Közvetlen üzletszerzési célú adatkezelés
A Társaság közvetlen üzletszerzési (direkt marketing) tevékenységének minősül minden olyan közvetlen megkeresés módszerével végzett tájékoztató tevékenységeknek az összessége, amelyeknek célja termékek vagy szolgáltatások értékesítésével, szolgáltatásával vagy eladásösztönzésével közvetlen kapcsolatban álló, a Grt. szerinti gazdasági reklám továbbítása a fogyasztók vagy kereskedelmi partnerek részére.
Ilyen célú adatkezeléseket Társaságunk különösen az alábbi tevékenységei keretében végez:
- egyes nyereményjátékok esetén a nyereményjátékban résztvevők körében,
- biztosítási termékekkel, telekommunikációs szolgáltatásokkal kapcsolatos előzetes igényfelmérések során közvetlenül vagy megbízott közvetítők közreműködésével,
- elektronikus formátumú hírlevelek küldése keretében,
- telefonos értékesítési kampányok során.
A Társaságunk által a közvetlen üzletszerzési céllal kezelt adatok köre különösen: név, telefonszám, e-mail cím. Az adatok kezelésének a célja az, hogy Társaságunk az érintett felé üzletszerzési célú megkereséseket kezdeményezhessen telefonon, elektronikus levelezés, vagy azzal egyenértékű más egyéni kommunikációs eszköz útján, illetve, hogy az érintett részére gazdasági reklámot küldjön.
A kezelt adatok, információk körét az adatok felvételére szolgáló, az adott direkt marketing célú tevékenységhez rendszeresített elektronikus nyilatkozatok, telefonon keresztül megadott adatkezelési hozzájárulások esetén pedig a telefonbeszélgetésekről készített hangfelvételek tartalmazzák.
Az adatok kezelése az érintett önkéntes hozzájárulásán alapul. A hozzájárulás megadása az adatok felvételekor az egyes Weboldalakon történik. Az adatok felvételét a Társaságunk a vele szerződéses kapcsolatban álló közvetítők útján is lebonyolíthatja.
Közvetlen üzletszerzési céllal felvett adatokat Társaságunk az érintett hozzájárulásának a visszavonásáig kezeli. A hozzájáruló nyilatkozat visszavonására, továbbá a reklámok közvetlen megkeresés módszerével történő küldésének a megtiltására az érintettnek bármikor, indokolás nélkül, ingyenesen az alábbi címeken, illetve Társaságunk ügyfélszolgálatán neve és e-mail címe megadásával- lehetősége van:
• a panaszbejelentes@netriskmagyarorszag.hu elektronikus levelezési címen,
• a személyes menüben tett bejelentésben, vagy
• a Társaság fax számán, vagy
• postai küldemény megküldése útján a Társaság 1441 Budapest. Pf. 102. címén.
Érintett részére a hozzájárulása visszavonását a Társaság a marketing céllal küldött elektronikus levélben elhelyezett linken keresztül is biztosítja.
II.9. Nyereményjátékok, promóciók szervezése céljából történő adatkezelés
Az adatkezelés célja a Társaságunk által szervezett nyereményjátékokban, promóciókban a játék, promóció lebonyolítása, különösen: a játékosok azonosítása, a nyertesek kisorsolása, kiértesítése, a nyeremények átadása, nyilvánosságra hozatala, valamint a nyereményjátékkal összefüggésben a Társaságunkkal szemben támasztott esetleges megalapozatlan igények elhárítása.
A kezelt adatok köre különösen: név, telefonszám, e-mail cím, a nyertes adóazonosító jele, illetve a nyertes személyének nyilvánosságra hozatala esetén a nyertes nevének és a nyeremény tárgyának közzététele a Társaság által üzemeltett Weboldalon, valamint Facebook-on szervezett nyereményjátékok esetén a csoport Facebook üzenőfalán.
A kezelt adatok esetleges, az adott játéktól függő további körét az adatok felvételére szolgáló papír alapú, vagy elektronikus nyilatkozatok, informatikai alkalmazások regisztrációs felületei tartalmazzák.
Az adatkezelés az érintett önkéntes hozzájárulásán alapul, amelyet Társaságunk az érintettnek a nyereményjátékban, promócióban történő részvételével megadottnak tekint. A hozzájárulás kiterjed a nyertes nevének és a nyeremény tárgyának a fenti módon történő nyilvánosságra hozatalára.
A nyereményjátékokon, promóciókon történő részvétel céljából a résztvevők által megadott személyes adatokat Társaságunk a nyereményjáték vagy promóció lebonyolításig, míg a nyertesek vonatkozásában az adózásra irányadó mindenkor hatályos jogszabályok által előírt minimális ideig őrzi meg.