Vakok, gyengénlátók számára

CASCO

Kérdések és válaszok

Gyorsan, kényelmesen és rendkívül egyszerűen bemutatjuk, összehasonlítjuk az Ön biztosítási igényére vonatkozó casco ajánlatokat. Az Ön számára tetsző és leginkább megfelelő biztosítás megkötését azonnal kezdeményezni tudja Online, nincs utánajárás, sorban állás, vagy időpont egyeztetés a különböző biztosítók ügynökeivel. Az idő pénz, és mi sok időt megspórolunk Ügyfeleinknek. Célunk az, hogy a díjszámítás során a lehető legtöbb biztosító casco termékét bemutassuk, de a kalkulátorban megjelenített ajánlatok köre nem teljes körű, mivel nem hasonlítjuk össze a biztosítási piacon elérhető összes casco szerződését. Arról, hogy mely biztosítók milyen casco termékeit hasonlítjuk össze, ITT tájékozódhat.
Lap tetejére
Vissza az INFO-ba
Az Online szerződéskötés egyszerű, gyors, kényelmes ügyintézést biztosít. Ráadásul nem csak pénzt, hanem rengeteg időt is spórolhat, amennyiben ránk bízza az ügyintézés fáradalmait. Az Online szerződéskötéshez nem kell mást tenni, csak kattintson az Ön igényeinek leginkább megfelelő ajánlatot tevő biztosító neve melletti MEGKÖTÖM ikonra. Innen már gyerekjáték a szerződéskötés, mivel minden esetlegesen felmerülő kérdésére megpróbáltunk előre felkészülni, és ennek megfelelően alakítottuk ki a szerződéskötés folyamatát, illetve az abban szereplő információkat. Az Online szerződéskötés tényét és tartalmát e-mailben visszaigazoljuk, sőt a teljes folyamat során mindig tájékoztatjuk a megtett lépésekről, a regisztrációnál megadott e-mail címen. Ezért kérjük, olyan e-mail címet adjon meg, amit gyakran meg szokott nézni. A visszaigazoló e-mailből ki tudja nyomtani az alkuszi megbízást, amit a Személyes menün keresztül, FAXON ((06-1) 413-3490) vagy postai úton (Netrisk Magyarország Kft. 1441 Bp. Pf. 102) kell aláírva visszaküldeni. Tehát összefoglalva: néhány kattintás és egy FAX vagy postai küldemény feladása, mindössze ennyi.
Lap tetejére
Vissza az INFO-ba
A biztosítási ajánlat elektronikus elküldését követően, a regisztrációnál megadott e-mail címre visszaigazoljuk az ajánlat tényét és részletes tartalmát. A visszaigazoló e-mail csatolt mellékletéből meg tudja nyitni, és ki tudja nyomtatni az alkuszi megbízást. Kérjük, az alkuszi megbízást saját kezű aláírásával szíveskedjen ellátni (jogi személy esetén céges aláírás bélyegzővel) és megküldeni részünkre a Személyes menün keresztül, FAXON (06-1) 413-3490) vagy postai úton (Netrisk Magyarország Kft. 1441 Bp. Pf. 102.) a visszaigazoló e-mailünkben olvasható határidőig. A szerződés megkötéséhez szükséges dokumentum (alkuszi megbízás) társaságunkhoz történő beérkezését, és ügyviteli rendszerünkben történő feldolgozását követően azonnal, a rendszer által generált automatikus e-mailben, a regisztrációnál megadott e-mail címre, visszaigazoljuk Önnek. FONTOS: Addig nem tudunk eljárni Ön helyett a biztosítónál a szerződéskötés – és amennyiben az új szerződését az évfordulót megelőzően legalább 40 nappal megrendeli, az esetleges előzmény szerződés felmondása - érdekében, amíg az aláírt alkuszi megbízást Ön nem küldi meg részünkre. A szerződéskötés teljes folyamatáról, az általunk megtett intézkedésekről e-mailben tájékoztatjuk Ügyfeleinket, ezért feltétlenül olyan e-mail címet adjon meg, amit rendszeresen meg szokott nézni.
Lap tetejére
Vissza az INFO-ba
Amennyiben a casco szerződés létrejöttének feltétele a gépjármű szemlézése, a szemle részleteinek egyeztetése érdekében a biztosító fogja Önt keresni.
Lap tetejére
Vissza az INFO-ba
A szerződés létrejöttéről Önt (mint szerződőt) a biztosító tájékoztatja. A biztosító jogosult az ajánlatot az ajánlat átadásától számított 15 napos határidőn belül elbírálni. A biztosítási szerződés létrejön, ha a biztosító az ajánlatot e 15 napos kockázat-elbírálási határidőn belül elfogadja. A biztosító a szerződésről biztosítási fedezetet vállaló dokumentumot (kötvényt) állít ki, melyet a szerződőnek megküld. A szerződés akkor is létrejön, ha a szerződő ajánlatára a biztosító 15 napon belül nem nyilatkozik. Ebben az esetben a szerződés az ajánlatnak a biztosító részére történt átadása napjára visszamenő hatállyal jön létre, a kockázat-elbírálás határidejét követő napon az ajánlattal egyező tartalommal. Nem jön létre a szerződés, ha a biztosító az ajánlatot a beérkezéstől számított 15 napon belül elutasítja.

FONTOS: A szerződéskötés érdekében a biztosítónál addig nem tudunk eljárni Ön helyett, ameddig az aláírt alkuszi megbízást nem küldi meg a részünkre. Alkuszi megbízás nélkül az ajánlatot nem tudjuk átadni a biztosítónak, amely befolyással van a 15 napos kockázat-elbírálási idő kezdetére (a biztosító az ajánlatot az átadásától számított 15 napos határidőn belül jogosult elbírálni). Ha Ön korábban már adott alkuszi megbízását és új megbízásra a megrendelési folyamat során külön nem figyelmeztetjük, az alkuszi megbízást érintően további teendője nincs, ajánlatát továbbítjuk a biztosító felé.
Lap tetejére
Vissza az INFO-ba
A szerződését halasztott díjfizetési megállapodással kötöttük. Az első díj befizetésének határidejét a biztosító által kiküldött díjesedékességi értesítő és díjbekérő (csekk) fogja tartalmazni. A kötvényt szintén a biztosító fogja megküldeni Önnek.
Lap tetejére
Vissza az INFO-ba
A portál rendszerében a szerződéskötéshez regisztrációra van szükség, egy ügyfélhez csak egy regisztráció tartozhat, ezért kérjük, ne regisztráljon újra. Amennyiben elfelejtette korábbi azonosítóját, jelszavát, akkor kérjük, kattintson az elfelejtett jelszó gombra - ezt a szerződéskötésnél a belépési pontnál, vagy a személyes menüpontba belépve találja meg. Itt meg kell adnia a regisztrációnál megadott SZEMÉLYI IGAZOLVÁNYÁNAK SZÁMÁT és ezt követően elküldjük a korábbi regisztrációjánál megadott e-mail címre a jelszót, illetve azonosítót. Amennyiben az e-mail címe időközben megváltozott, a rendszer lehetőséget kínál az új e-mail cím megadására, ehhez meg kell adni az új címet és néhány adatot - a megadott adatokat összevetjük nyilvántartásunkkal és egyezőség esetén az új e-mail címre is kiküldjük a belépéshez szükséges új információkat.
Lap tetejére
Vissza az INFO-ba