Miután leadta a biztosítás megkötésére vonatkozó igényét, a szerződéskötés tényét a regisztrációkor megadott e-mail címen visszaigazoljuk, valamint elküldjük a KGFB szerződés részletes tartalmát, új ügyfél esetén pedig az alkuszi megbízást is.
A beérkezett új megrendelés alapján első lépésként érkeztetjük a felmondást az előzmény-biztosítónál, majd megkötjük az új szerződést. Az előzmény-biztosítás felmondásának tényéről és időpontjáról, valamint az új szerződés létrejöttéről e-mailben értesítést küldünk. Természetesen azzal egy időben, hogy az új biztosítójánál megkötjük a biztosítási szerződést, a személyes menüben feltöltjük a szerződés megkötését igazoló dokumentumot (biztosítási ajánlat egy példánya/igazolás). Ezt követően Önnek már nincs más dolga, mint befizetni az első esedékes biztosítási díjat.
Fontos: a biztosító a beérkező ajánlatot és a szerződéses adatokat a központi nyilvántartásokban (pl. lakcímnyilvántartás, gépjármű-nyilvántartás stb.) ellenőrzi, téves adatok esetén pedig az ajánlatot elutasíthatja vagy javasaltot tehet azok módosítására, amely a biztosítási díjra is befolyással lehet. Kérjük, hogy figyelmesen nézze át a biztosító értesítéseit, és a díjfizetésnek is annak megfelelően tegyen eleget. |